ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi, bir işletmenin bütün süreçlerini esas alan ve müşteri beklentilerini karşılayacak şekilde üretim yaptığını gösteren bir sistemdir. ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ‘ni kuran, çalıştıran, takip eden ve sürekli geliştiren firmalar, başta müşterileri olmak üzere bütün paydaşlarına kaliteli ürünler üretebildiğini ispatlamış olmaktadır. İşletmenin tamamına uygulandığı için de daha kurumsal, nitelikli ve bilinçli bir yönetim olmasını sağlamaktadır.
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi bir ürün ya da hizmeti belgeleyen ve sadece yasal zorunluluklardan ötürü alınması gereken bir belge değildir. Kaliteyi bir kurum kültürü haline getirmeyi ve böylelikle hem iç hem de dış pazarda hizmet verdiği müşteri sayısını ve rekabet gücünü artırmayı amaçlamaktadır.
Kalite Yönetim Sistemi ( ISO 9001 ) ile ürün ve hizmetlerinizin kalitelerinin daimi olabilmesi ve güvenilir olduğunu kanıtlayabilirsiniz. Markanızdan müşterilerinizin beklentilerini karşılayabileceğiniz, kalitenizi garantili bir şekilde sağlayabileceğiniz uluslararası bir standarttır.
ISO 9001 Belgesi ile firmanızın sektöründeki yer alan tüm riskleri ve anlaşmazlıkları yok edersiniz. Kalite bakımından markanız için büyük bir önem taşımakta olan ISO 9001 belgesini elde etmek için PLUSMARK Marka Patent Danışmalık firmamızın tecrübesinden anında yararlanın. Hızlı bir süreç tamamlayabilmek için hemen bizi arayabilirsiniz. Geleceğe yönelik planlarınızda var olması gereken bu belge firmanıza sektörde ve pazarda hak ettiği saygıyı kazandıracak ve büyüme hedeflerinize sizi bir adım daha yaklaştıracaktır.
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sisteminin Faydaları
- Çalışanların kalite bilincinde artış sağlanması
- İşletmenin piyasa itibarında artış sağlanması
- Pazarlama faaliyetlerinde rakiplerden farlılık sağlanması
- İşletmenin uluslararası geçerliliğe sahip bir kalite belgesi edinmesinin getirdiği ticari avantajlardan yararlanabilme
- Müşteri memnuniyetinde ve müşteri sadakatinde artış sağlanması
- Hata oranlarında, firelerde, yeniden işlemelerde azalma sağlanması
- Girdi, üretim ve son kontrollerin etkin olarak yapılmasının sağlanması
- Tedarikçilerin seçiminde, değerlendirilmesinde ve takibinde kolaylık sağlanması
- İşletme içi yetki ve sorumlulukların tespitinde ve dağıtılmasında kolaylık sağlanması
- İşletme faaliyetlerinin standartlaştırılmasını sağlayacak dokümantasyonun oluşturulması
- Geçmişe yönelik kayıtların düzenli bir şekilde tutulmasını sağlayacak altyapının oluşturulması
- Veriler ve istatistiksel ölçümler doğrultusunda durum analizlerinin yapılabilmesi ve geleceğe yönelik kararlarda bu analiz sonuçlarının kullanılabilmesi
- Kurumsallaşma yolunda önemli bir adım atılmış olması